


Tel./Fax: | + 420 516 452 350 |
Mobil: | + 420 731 169 317 |
E-Mail: | info@boskotour.cz |
Web: | www.boskotour.cz |
Obvyklá provozní doba: |
PO-PÁT 08:30-12:30, 13:30-17:00 SO - rezervace schůzky na tel.: 731 169 317 |
Staňte se našim fanouškem na sociálních sítích:
https://www.facebook.com/www.boskotour.cz/
Kde nás najdete
INFORMACE - Obchodní podmínky prodeje zájezdů CA BOSKO TOUR: CA BOSKO TOUR, Světlana Klofáčová cestovní agentura Sídlo: Křetín 107, 679 62 Křetín Provozovna: Masarykovo nám. 13. 680 01 Boskovice IČ: 869 95 880 DIČ: 8254013746 |
I. Úvod CA pro svoje zákazníky poskytuje služby v cestovním ruchu spojené s výběrem dovolené, ubytování, dopravy, cestovního pojištění. Výhodou zadáním poptávky v naší kanceláři jsou dlouholeté zkušenosti, díky kterým pro naše zákazníky ušetříme nejen jejich čas ale také šetříme jejich finance. Díky dokonalému cestovnímu systému vypracujeme pro našeho zákazníka nejlepší porovnání kalkulací vybraných zájezdů a ušetříme tak zákazníkovi několik tisíc Kč. |
III. Reklamace Vaše spokojenost je pro nás číslo jedna.Od prvního kontaktu, kdy se na nás obrátíte s poptávkou Vaší dovolené až do Vašeho návratu jsme s Vámi v kontaktu. Pomáháme Vám s výběrem jako bychom připravovali svoji dovču a v jejím průběhu se na nás můžete obrátit i v případě, že potřebujete poradit nebo se dostanete do komplikací na cestě. Během cesty mohou nastat neočekávané věci, kdy můžeme vynaložit všechna naše úsilí s přípravou, ale v hotelu může prasknout voda v koupelně nebo cokoliv co prostě nejde předvídat. Při vyřizování reklamace Vám pomůžeme s jejím postupem. Pro její hladký průběh vždy pomůžou 3 základní věci: 1/ pokud se objeví problém, kontaktujte prosím zákaznickou linku, kterou máte uvedenou na voucheru = ubytovacím poukazu 2/
vyfotografovat a zdokumentovat problém je vždy plus v každém případě a
pochybení služeb a její nenápravy by Vám měla recepce hotelu potvrdit na
Váš ubytovací poukaz. Proto je dobré mít jednu kopii voucheru =
ubytovacího poukazu pro hotel, na základě kterého Vás ubytují a jednu
kopii pro Vaši potřebu 3/ po odeslání reklamace emailem je dobré zkontrolovat zda bylo na druhé straně přijato. Může se stát, že je uvedena špatná emailová adresa nebo že váš email byl uklizen do spamu, přijetí Vaší reklamace by Vám mělo být potvrzeno zpět odpovědí a od té doby do 30-ti pracovních dní vyřízeno. (pozn.: do pracovních dní se nepočítají víkendové dny sobota/neděle) IV. STORNO ZÁJEZDU: V případě, že si přejete stornovat Váš zájezd, pomůžeme Vám s celým procesem: - sepsání stornoprotokolu - sepsání formuláře pro pojišťovnu - v případě, že máte od nás sjednáno komplexní cestovní pojištění včetně stornopojištění a Vaše storno je v souladu s uplatněním stornopojištění - náklady spojené se stornem zájezdu - je potřeba si uvědomit, že s objednáním Vašeho zájezdu je spojeno mnoho výloh, které za Vás uhradíme pro realizaci Vámi objednaných služeb a v případě, že stornujete Váš zájezd poskytovatelé ubytování, případně objednané dopravy, průvodcovské služby si účtují náklady spojené s Vaším zrušením těchto objednaných služeb. - po vyřízení Vašeho storna Vám zašleme stornoformulář, kde budete mít rozpočítané položky týkající se storna za: * ubytování, dopravu, stravování, delegátské služby, cestovní pojištění - dle všeobecných podmínek uzavřené smlouvy o zájezdu, případně objednávky služeb * náklady na zhotovení Vaší nabídky, smlouvy o zájezdu, změn smlouvy, sjednání pojištění, stornozájezdu - je účtováno dle skutečně vzniklých nákladů dle počtu osob (cca 400 Kč/osobu nebo 2000 Kč/smlouvu) - k zajištění procesu stornozájezdu se počítá 30 pracovních dní pro jeho vyřízení. (pozn.: do pracovních dní se nepočítají víkendové dny sobota/neděle) V. Black List - Černá listina leteckých společností Podle nařízení ES č.2111/2005 o vytvoření seznamu Společenství uvádějícího letecké dopravce, kteří podléhají zákazu provozování letecké dopravy, informujeme cestující o totožnosti provozujícího leteckého dopravce. Uvedený seznam dopravců ("Black List") naleznete na http://www.caa.cz/. Děkujeme, že jste našimi klienty a uděláme maximum pro Vaši spokojenost. |